Zbirke prostorskih podatkov

Odpravljanje težav pri dostopu do aplikacije

Odpravljanje težav pri dostopu do aplikacije

Ob prvem dostopu do aplikacije ETN se lahko pojavi zahteva po dodajanju spletnega digitalnega potrdila Sigen.ca. V nadaljevanju je na kratko opisan postopek dodajanja digitalnega potrdila za tri najpogosteje uporabljene brskalnike.

Najpogostejše težave pri dostopu do aplikacije ETN

1. Digitalno potrdilo sem uspešno namestil(a) a vseeno ne morem dostopati do aplikacije.
Poskusite osvežiti brskalnik (držite tipko CTRL in pritisnite F5). V primeru neuspeha zaprite brskalnik in ga ponovno odprite ter poskusite s ponovnim dostopom do aplikacije. Preverite tudi ali je digitalno potrdilo še veljavno.

2. Digitalno potrdilo sem uspešno namestil(a) a se mi ob vstopu v aplikacijo prikaže prazno okno ali okno z napisom "Strani ni mogoče prikazati".
Poskusite osvežiti brskalnik (držite tipko CTRL in pritisnite F5). Napaka se lahko pojavi tudi pri starejših različicah brskalnikov (npr. Internet Explorer 8 ali starejše), zato je priporočljiva posodobitev brskalnika na novejšo verzijo ali uporaba drugega brskalnika (Firefox ali Chrome).

3. Digitalno potrdilo sem uspešno namestil(a) a se mi ob vstopu v aplikacijo prikaže okno z napisom "Napaka pri ranju kodirnih tabel".
Poskusite osvežiti brskalnik (držite tipko CTRL in pritisnite F5). Napaka se lahko pojavi ob nedelovanju oz. vzdrževanju podatkovne baze. Tovrstne težave so običajno zelo kratkotrajne, zato priporočamo, da poskusite s ponovnim dostopom do aplikacije čez 15 do 20 minut.